Home German
Welcome to the International Legends of Honor forum, brave Warriors!

kein Laden des Acc möglich

Kwasir (DE1)Kwasir (DE1) Member Posts: 4
edited 25.11.2017 in German
Hallo Leute, hello guys, salut les gents, Привет люди, hola gente

vielleicht kann mir jemand helfen.Ich spiele erst seit etwa 2 Monaten hier. Seit ca. 2 Wochen versuche ich in meinen Acc zu kommen. Leider bleibt es beim Laden. Bei "Spielelemente laden" lädt und lädt es und man kommt nicht zur Spieloberfläche (Burg) durch. Ich habe schon mehrmals den Support angeschrieben. Leider kommt keine Reaktion. Ich habe gelesen, es gäbe gar keinen mehr. Stimmt das? Ich habe auch versucht, das Passwort zurückzusetzen. Auch das funktioniert leider nicht. Hat jemand einen Rat für mich, was ich tun kann, um wieder spielen zu können? Vielen Dank

maybe someone can help me.I have only been playing here for about 2 months. For about 2 weeks I try to get into my Acc. Unfortunately, it remains at the store. Load and load "Load game elements" and you will not get through to the game surface (castle). I have already written to the support several times. Unfortunately, there is no reaction. I read that there is no more. Is that correct? I also tried to reset the password. Unfortunately that does not work. Does anyone have any advice for me as to what I can do to play again? Many Thanks

peut-être que quelqu'un peut m'aider. Je joue seulement ici depuis environ 2 mois. Pendant environ 2 semaines, j'essaie d'entrer dans mon Acc. Malheureusement, il reste au magasin. Chargez et chargez "Charger les éléments du jeu" et vous n'atteindrez pas la surface de jeu (château). J'ai déjà écrit plusieurs fois au support. Malheureusement, il n'y a pas de réaction. J'ai lu qu'il n'y en a plus. Est-ce vrai? J'ai également essayé de réinitialiser le mot de passe. Malheureusement, cela ne fonctionne pas. Est-ce que quelqu'un a un conseil pour moi quant à ce que je peux faire pour jouer à nouveau? Merci

может быть, кто-то может мне помочь. Я играл здесь всего около двух месяцев. Примерно через 2 недели я пытаюсь попасть в свою акцию. К сожалению, он остается в магазине. Загрузите и загрузите «Загрузите игровые элементы», и вы не дойдете до поверхности игры (замок). Я уже несколько раз писал эту поддержку. К сожалению, реакции нет. Я читал, что больше нет. Верно? Я также попытался сбросить пароль. К сожалению, это не работает. У кого-нибудь есть советы для меня, что я могу сделать, чтобы играть снова? Большое спасибо

tal vez alguien pueda ayudarme. Solo he estado jugando aquí durante aproximadamente 2 meses. Durante aproximadamente 2 semanas trato de entrar en mi Acc. Desafortunadamente, permanece en la tienda. Cargue y cargue "Cargar elementos de juego" y no podrá acceder a la superficie del juego (castillo). Ya he escrito al soporte varias veces. Desafortunadamente, no hay reacción. Leí que no hay más. Es cierto? También traté de restablecer la contraseña. Lamentablemente eso no funciona. ¿Alguien tiene algún consejo para mí sobre lo que puedo hacer para jugar nuevamente? Gracias

Post edited by Kwasir (DE1) on
Sign In to comment.